(Sisuturundus) Otsepost  elab läbi renessanssi

Reklaamiklientide seas on otsepost järjest populaarsemaks kanaliks muutunud. Omniva kannab siseriiklikult igal aasta laiali üle 200 miljoni reklaami ning see number näitab jätkuvalt kasvutrendi. Reklaamiteenuste käibe kasv oli mullu üle 10%. TNS Emori andmetel kasvas 2014. aastal kogu meediaturu käive 4,9%, otsepost moodustas 9% reklaamituru kogukäibest, kirjutab Omniva perioodika- ja reklaamiäri üksuse juht Ele Reiljan.

Elame maailmas, kus teenused ja info kolivad järjest enam erinevatesse veebikeskkondadesse, kuid just sel info ülekülluse ajastul on postkasti jõudev, käega katsutav ning kõigi meeltega tajutav traditsiooniline paberreklaam elamas läbi oma renessanssi.

Mitmed rahvusvahelised firmad, kes majandussurutise ajal trükitud reklaamikataloogidest loobusid, on viimasel paaril aastal nende juurde tagasi pöördunud.  See ülemaailmne trend kajastub selgelt ka Eestis. Reklaamiklientide seas on otsepost järjest populaarsemaks kanaliks muutunud. Omniva kannab siseriiklikult igal aasta laiali üle 200 miljoni reklaami ning see number näitab jätkuvalt kasvutrendi. Reklaamiteenuste käibe kasv oli mullu üle 10%. TNS Emori andmetel kasvas 2014. aastal kogu meediaturu käive 4,9%, otsepost moodustas 9% reklaamituru kogukäibest.

TNS Emori uuringu kohaselt pööratakse infokanalitest kõige enam tähelepanu just otsepostile. 15-74aastaste Eesti elanike seas 2014. aastal tehtud küsitluse kohaselt oli otsepostitusest efektiivsem sõnumi levimise viis üksnes sõprade ja tuttavate soovitused. Nii tele-, raadio-, print-, kui välireklaam jäid otsepostituse jälgitavusele alla.

Otsepostiga on võimalik edastada väga põhjalikku infot. Saadetud materjaliga on kliendil võimalik tutvuda just talle sobival ajal ja teha seda vajadusel korduvalt. See tagab sõnumi kestva ja tõhusa mõju. Otsepostitada saab peaaegu kõike – flaiereid, voldikuid, testreid, raamatuid, heli- ja videokandjaid ning teisi erikujulisi ja erinevatest materjalidest kingitusi. Seega on otsepost turundaja jaoks väga paindlik ja võimas tööriist. Otsepostituskampaania ettevalmistus ja materjali tootmine ei nõua suuri kulutusi ega võta palju aega.

Vastavalt vajadusele saab otsepostiga oma sõnumi viia just soovitud sihtgrupini nii Eestis kui mujal maailmas. Adresseerimata otsepost on efektiivne ja soodne viis jõuda väga suure hulga klientideni konkreetses piirkonnas. Adresseeritud otsepost seevastu on suurepärane viis segmenteerida sihtrühm erinevate tunnuste põhjal ning sihtida oma sõnumit väga täpselt valitud inimestele.

Eelmise aasta suvel alustas Omniva aadressita reklaamiteenuste vahendamist lisaks Eestile ka Läti ja Leedu turul. Omniva pakub postitamiseks  Baltikumis täisteenust – projektijuhtimist, reklaami transporti sihtriiki ning sihtriigi postituse tingimuste kooskõlastust partneritega.  Teenus võeti klientide poolt kohe väga hästi vastu.

Omniva unikaalne koostöövõrgustik rahvusvaheliste postiorganisatsioonidega tagab kiire ning tõrgeteta ülemaailmse töökorralduse. Omniva  vahendab välisriikide äriettevõtete ja eraisikute andmebaase Skandinaavia riikides. Aadressiga reklaamiteenuse käive rahvusvahelisel turul kasvas mullu üle 100%. Selline kasv näitab ettevõtete suurenenud huvi rahvusvahelisel turul oma sõnumit edastada.

Uuri täpsemalt otsepostituse võimalusi Omniva kodulehelt või e-posti aadressilt otsepost@omniva.ee

Artikli avaldamist toetas: Omniva

.

 

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018

RICH Marketing Team is looking for a DIGITAL & MARKETING SPECIALIST

Rich International Creative Haircare OÜ

18. märts 2018