(Sisuturundus) Postkastireklaam kolib veebi

EALL’i uuring näitas, et otsepostituse suhtes on vastumeelsed sihtrühmad, kes kasutavad rohkem nutitelefone ja tahvelarvuteid. Kaupluste sooduspakkumisi koondav portaal zave.ee pakub paberpostitusele digitaalset alternatiivi. Nii ei pahanda kaupmees ka potentsiaalset klienti, kuna 38,5% uuringus osalenutest on keelanud reklaami postkasti panemise, 20% aga hävitab otseposti kohe.

Käesoleva aasta aprillis avaldas Eesti Ajalehtede Liit (EALL) uuringu tulemused, mille kohaselt on otsepost jätkuvalt elujõuline võrreldes muude meediakanalitega, kuid siiski tõdetakse, et üha olulisemaks on muutumas elektroonilised kanalid. Ka paljude jaekaubanduse turundusinimeste sõnul on paberkandjal otsepost jätkuvalt oluline ning on ettevõtteid, kes eelistavad seda teistele traditsioonilistele turunduskanalitele nagu printreklaam, televisioon ja raadio. Kõige agaramad otsepostitajad on suured toidukaupluste ketid, aga ka ehitus- ja aiakauplused ning elektroonikasektori esindajad.

EALL’i uuring näitas, et eriti vastumeelsed on otsepostituse suhtes sihtrühmad, kes kasutavad rohkem nutitelefone ning tahvelarvuteid, kuna eelistavad info hankimiseks teistsuguseid kanaleid. Eestlaste meediatarbimises on arvuti ja nutitelefonide kasutamine üha igapäevasem. Seega on ka loogiline, et kõigi sooduspakkumiste seas orienteerumiseks ning pakkumiste otsinguks kasutatakse üha enam digitaalseid kanaleid – arvutit, nutitelefoni, aga ka tahvelarvutit. Kuigi paljud kaupmehed presenteerivad oma sooduspakkumisi ka oma veebilehtedel, tuleb sisuliselt valmiskujundatud kataloog alla laadida ning üldpildi saamiseks läbi käia päris mitme kaupmehe veebilehed.

Detsembri algul esimest tegutsemisaastat tähistav suurimate kaupluste sooduspakkumisi koondav portaal zave.ee on aega ja loodustsäästev alternatiiv paberil otsepostitusele. Digitaalsel kujul sooduspakkumiste edastamisel on mitmeid eeliseid traditsioonilise otseposti ees. Esiteks on see kindlasti odavam ja kiirem, jõuab kiiremini rohkemate inimesteni ning registreerides zave.ee kasutajaks, saab inimene ise määrata, milliste kaupluste või kaubakateegooriate pakkumisi ta jälgib; milliste pakkumiste kohta tellib e-postile uudiskirju; lisaks koostada ostunimekirju, vaadata teekonda kauplusesse või (kui kaupmehel on olemas ka e-pood), sooritada kaupmehe juurest ka koheselt ostu. Vaata zave.ee tutvustust

Samuti säästab kaupmees kujundus- ja trükikuludelt ning ei pahanda potentsiaalset klienti: 38,5% vastanutest on keelanud reklaami postkasti panemise või leiab, et postkasti jõudva otseposti hulk on häirivalt suur. 20% vastanutest hävitab aga otseposti kohe. Olukorras, kus uusi pakkumisi tehakse iganädalaselt, lisaks veel nn nädalalõpupakkumised, on zave.ee digitaalse kanalina paindlikum ning operatiivsem ning võimaldab uusi pakkumisi lisada ja viia soovitud sihtrühmani minutitega.

Zave.ee pikaajalise partneri, Prisma Peremarket AS-i turundus- ja kommunikatsioonidirektor Silver Säga on öelnud: „Meie jaoks on oluline jõuda oma parimate pakkumistega võimalikult paljude klientideni. Zave.ee on meil aidanud jõuda inimesteni, kes traditsioonilise otseposti asemel eelistavad kaasaegsemaid ja kiiremaid kanaleid."

Eesti suurima jaekaupluste sooduspakkumisi koondava portaali zave.ee kasutajate hulk on kiirelt lähenemas kuus 100 000 unikaalse külastajani, kes jälgivad ligi 60 kaupluse enam kui 10 000 sooduspakkumist. Lisaks toidu- ja tarbekaupadele on esindatud ka riided, jalanõud ning spordikaubad, lastekaubad, ehitus- ja aiakaubad ja nii edasi.

https://www.youtube.com/watch?v=w5sRb4aUPNE

Oma sooduspakkumisi presenteerivad kauplused nagu Prisma, Selver, Bauhof, Sportland, ETK Grupp, Stockmann, Kaubamaja, Elion, ONOFF, Monton, Vero Moda, I.L.U, Beebimaailm, Knopka, Photopoint ja paljud teised. Vaata kõiki hetkel aktiivsete pakkumistega kauplusi SIIT.

Lisainfo:

 

 

 

 

 

 

 


Ermo Jööts
zave.ee Projektijuht
DELFI AS
Narva mnt 11e, 10 151 Tallinn
Telefon +372 51 66653
E-mail: ermo.joots@delfi.ee 
Skype: ermo.joots
www.zave.ee

Liisi Sepp
zave.ee turunduskoordinaator
Telefon +372 52 40486
E-mail: liisi@kolm.ee 

Artikli avaldamist toteas: Delfi AS

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018