(Sisuturundus) Digiekraanid OÜ avas uue LED-ekraani Norde Centrumi ristmikul

Digiekraanid OÜ paigaldas Norde Centrumi ristmikule suure portrait-formaadis LED-ekraani. Ekraan asetseb linna ühel suurema liiklustihedusega ristmikul: sadama D-terminali viiva Lootsi tänava, Jõe tänava ja Tuukri tänava ristumiskohal.

Tegemist on 6 meetrit kõrge ja 3 meetrit laia portreeformaadis ekraaniga, mille kaudu on võimalik näidata digitaalseid plakateid. Digiekraanid OÜ tegevjuhi Priit Pedaniku sõnul on uus reklaamiformaat juba ka klientide sõnavarasse jõudnud: "Kui me kaks aastat tagasi sõna 'digiplakat' leiutasime, polnud veel piisavalt meediapindasid, kus sellist formaati rakendada. Nüüd on Digiekraanid OÜ LED-ekraanide võrgustikus kokku 7 väga heade asukohtade peal olevat LED-ekraani üle Eesti, neist 3 Tallinnas." Digiplakatid on staatilised või vähese animatsiooniga, kuni 10 sekundi pikkused reklaamid, mida saab suurepäraselt tuletada klientide tavapärastest outdoor-visuaalidest.

Lisaks LED-ekraanidele sobib digiplakat kasutamiseks ka väiksematel ekraanidel. Kuna Digiekraanid OÜ opereerib ka kõigi Eesti suuremate kaubanduskeskuste reklaamekraane, on võimalik klientide jaoks tekitada väga suure katvusega üheks tervikuks liidetud meediakampaania.

Digiekraanid OÜ on Eesti suurim digitaalse välimeedia operaator, olles välja kasvanud kaubanduskeskuste siseekraane haldavast ettevõttest Sisetelevisioon. Digiekraanid OÜ portfellis on järgmised LED-ekraanid: Ülemiste ristmik Tallinnas, Norde Centrum LED, Solarise LED, Tartu Lõunakeskuse LED, Narva Astri keskuse LED, Pärnu Kaubamajaka ja Pärnu Keskuse LED ekraanid.

Digiekraanide ekraanitulbad on töös juba sellistes kohtades: Tallinnas Solaris, Järve, Ülemiste, Foorum, Rotermann, Mustikas, Pärnu Keskus, Narva Astri Keskus ja Kohtla-Järve Vironia kaubanduskeskus.

Lisainfo:

Fredi Filing
Müügi- ja turundusjuht
Digiekraanid OÜ
fredi@digiekraanid.ee 
www.digiekraanid.ee

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Initiative otsib MEEDIAPLANEERIJAT

Initiative OÜ

05. märts 2018

RICH Marketing Team is looking for a DIGITAL & MARKETING SPECIALIST

Rich International Creative Haircare OÜ

18. märts 2018