(Sisuturundus) Paberi valik = osa ettevõtte sotsiaalse vastutuse põhimõttest

Kas teadsid, et üks arvuti tarbib aasta jooksul rohkem energiat kui kulub ühe inimese poolt tarbitava paberi tootmiseks? See on fakt. Ja neid fakte on veel - paberi kasutamine on palju keskkonnasäästlikum, kui arvata oskad!  AS Antalis kutsub turundusjuhte, reklaamiagentuure ja teisi paberivaliku eest vastutajaid 6. novembril kell 9.00 – 11.00 hommikusöögile restoranis Umami, kus saad teada, kuidas valida loodussäästlik paber oma trükistele, millised on rohelist mõtteviisi väljendavad tunnused trükisel ja kuidas saad Sina neid kasutada.

Vaata videot ja näed, kuidas purunevad müüdid paberikasutuse kahjulikkuse kohta looduskeskkonnale:

https://www.youtube.com/watch?v=zaqO9WTQ-e0

Ehkki paljud propageerivad paberivaba maailma eeliseid, pakub paber vaieldamatult emotsioone ja kogemusi, mida online-meedia ei võimalda. Muidugi on digitaalsetel kanalitel teatavad eelised, näiteks kiirus ja interaktiivsus, aga kõige tõhusamateks osutuvad siiski sellised kampaaniad, mis hõlmavad nii online- kui ka trükimeediat.

Online-meedia on odav – väga soodne on lasta agentuuril valmistada e-reklaam või e-jõulukaart ning saata see laiali kümnetele tuhandetele kontaktidele. Hind ühe e-kirja kohta tuleb palju odavam kui teostada sama asi paberil. Kahjuks mõtleb nii enamik ettevõtteid ning seepärast ongi spämm postkastis ja bänneriküllus netis tarbijale häirivam kui reklaamid, kaardid ja kutsed tavapostkastis. Mitu e-jõulukaarti avad paari kuu pärast Sina?

Jätkuv vajadus paberi järele tõstatab küsimusi paberi valiku ja kasutamise kohta. Kas paberi tootmine on peamine metsade hävitamise põhjus? Kas paberitoodete vastutustundlik valik peaks olema ettevõtte jaoks oluline? Mida peaks kasutaja teadma, kui ta soovib teha loodussäästliku paberivaliku? Milline keskkonnamõju on taaskasutatud kiust paberil võrreldes esmasest kiust toodetud paberiga?

Paberi valik peaks olema osa ettevõtte sotsiaalse vastutuse põhimõtetest. Tuleb hinnata ettevõtte paberikasutust ja vajadusel muuta seda tõhusamaks ja vastutustundlikumaks. Valides säästlikult majandatud metsast pärit puidust või taaskasutatud kiust toodetud paberi, saab ettevõte näidata, et on sotsiaalselt vastutustundlik ja toetab säästva metsanduse arengut. Kahjuks on erinevate keskkonnasertifikaatide, ökomärgiste jm seas keeruline orienteeruda ning õiget otsust langetada. Seepärast kutsumegi Sind koolitusele mis räägib loodussäästlikust paberist.

6. novembril kell 9.00 – 11.00 ootame turundusjuhte, reklaamiagentuure ja teisi paberivaliku eest vastutajaid hommikusöögile restoranis Umami, kus Antalise trükipaberite konsultant Kersti Sülla räägib Sulle:

  • kuidas valida loodussäästlik paber oma trükistele 
  • millised on rohelist mõtteviisi väljendavad tunnused trükisel
  • kuidas saad Sina neid kasutada

Osalemisest anna palun kindlasti teada hiljemalt 3. novembril e-posti aadressil antalis@antalis.ee.

Lisainfo telefonil 5167027, Kersti Sülla.

Kohtumiseni!

www.antalis.ee

 

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

RICH Marketing Team is looking for a DIGITAL & MARKETING SPECIALIST

Rich International Creative Haircare OÜ

18. märts 2018

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018