(Sisuturundus) Blue Drum Action Track - innovatiivne ürituste formaat

Blue Drum pakub innovatiivset ürituste formaati Action Track, mis võimaldab tahvelarvutitega seiklusmängu käigus edastada turundussõnumeid, harida, koolitada või teha ka turu-uuringuid. Lähemalt räägib meelelahutus- ja motivatsiooniagentuuri Blue Drum loovjuht Olavi Andla.

Lähemalt räägib meelelahutus- ja motivatsiooniagentuuri Blue Drum loovjuht Olavi Andla:

Ürituste korraldamiseks saab valida ükskõik millise koha, näiteks: firma territooriumi, kaubanduskeskuse, mõne linna piirkonna, turismitalu, mõisa, restorani või hoopis kauge metsanurga. 

Iga grupp saab oma kätte tahvelarvuti, mille abil nad hakkavad liikuma erinevatesse kontrollpunktidesse. Kontrollpunkti sisenedes saavad mängijad ekraanile multimeediapõhiseid ülesandeid. Näiteks: 

  • Kuula reklaami ja anna omapoolne hinnang
  • Vaata uut telereklaami ning kirjuta omapoolne lõpp
  • Vaata neid fotosid ning vali välja see õige
  • Tehke enda meeskonnast foto lähtudes sellest tootest
  • Tee linnuke meie firmaväärtustele
  • Vastake valikküsimustele
  • Nimeta antud toote unikaalne müügiväide jne

Mängu mitmekesistamiseks saab kasutada kostümeerituid animaatoreid, kes kontrollpunktides annavad mängijatele ülesandeid koha peal. Blue Drum toodab spetsiaalseid kontrollpunktides kasutatavaid teambuilding rekvisiite: katapuldid, jengad, puzzled, tornid, kahurid ja muud mängud.

Ülesannete lahendamine annab digitaalsele mängule veel omakorda särtsu juurde ja paneb osalejad ka füüsiliselt midagi koos tegema. Mängu sisu saab kirjutada nii, et ülesannete lahendamine hõlmab salakoodide lahtimurdmist, entsüklopeediate sirvimist, valeinfo väljaselekteerimist, dialoogi pidamist, eksperdi kaasamist. Kogu mängu jälgib staabis mängujuht, kes näeb ekraanil, kuidas võistkonnad liiguvad.  Tema on see, kes saab ka online’is anda võistkondadele vahetult käske, teatada mängu seisu või anda salajasi juhendeid animaatoritele, kes töötavad mehitatud punktides.

Meeskonnad saavad valida enda jaoks erinevaid marsruute, sättida strateegiaid ja korraldada teambuildingut. Võistlus käib aja peale ja kogu aeg võib meeskond võita või kaotada punkte ning aega. Süsteem näitab reaalajas ka võistkondade järjestust ning punktide arvu. Peale mängu lõppu saab analüüsida meeskonna liikumist, rollide jaotust, efektiivsust, anda  teadmisi või lihtsalt lahutada osavõtjate meelt. Analüüs muutub „edutainment“ tüüpi show’ks ja kogu seiklusmäng on nagu James Bondi filmides nähtud filmistsenaarium, kus tuleb erinevaid ülesandeid jooksu pealt lahendada. Veelgi huvitavam on see, kui teatud situatsioonides on võistlejate tegevust filmitud ning seda saab omakorda analüüsida.

Action Track tarkvara on loodud Soomes ning on saanud erinevaid ettevõtlusauhindasid. Blue Drum’i poolt kirjutatud sisu ja maailmatasemel tehnoloogia võimaldavad korraldada Eesti firmadel väga personaalseid üritusi erinevates formaatides: Amazing Race, Treasure Hunt, Interactive Story või Virtual Maze. Antud tehnoloogiline vahend annab ka uue dimensiooni suvepäevade ning kliendiürituste korraldamiseks. Näiteks kui firma soovib müügimeestele korraldada uue tootekoolitust, siis on Action Track selleks väga meeldejääv innovatiivne vahend. 

Uus tehnoloogia on täielikult muutmas kliendiürituste formaate ja üha populaarsemaks kujunevad sellised üritused, kus saab huvitavas kohas liikuda ja koos midagi teha, millel oleks hariv ja koolituslik moment. Liikumine ei pea olema mitte metsas ega tänaval, vaid Action Tracki saab kasutada ka siseruumides, banketisaalides või restoranides kasutades QR koode. Uus tehnoloogia võimaldab odavamalt ja efektiivsemalt korraldada üritusi, kus saab õigele sihtrühmale edastada konkreetseid turundussõnumeid ja tugevdada oma brändi väärtusi meelelahutuslikul moel. Action Track on selleks üks hea võimalus!

Vaadake tutvustavat videot:

http://www.youtube.com/watch?v=e55UgozlKgM

Rohkem infot:

 

 

 


Olavi Andla
Tel: +372 5 10 70 10
E mail: olavi@bluedrum.eu 
www.bluedrum.eu

 

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018