(Sisuturundus) Tootenäidiseid ehk sampleid tuleb jagada neile, kes ise huvi üles näitavad

„Tulemusliku tootenäidiste kampaania elluviimiseks tuleb keskenduda neile, kes avaldavad ise soovi toodete proovimiseks. Pole mõtet panna tootenäidiseid ajakirja vahele või jagada kauplustes, sest suur osa neist jääb lihtsalt kapinurgale seisma ega oma potentsiaalse testija jaoks erilist väärtust,“ räägib testijulgelt.ee asutaja Kätrin Karu.

Veebikeskkond www.testijulgelt.ee viis tootenäidiste levitamise internetti, et need jõuaksid tulemusliku turundamisena inimesteni, kes neist hoolivad ja proovimiseks ise soovi avaldavad. Tänaseks on kogunenud juba 7000 huvilist, kes soovivad enne toote ostmist seda proovida.


Kuidas 
www.testijulgelt.ee'l läheb?

Iga päevaga üha paremini! Pärast avamisele järgnenud ümberkorraldusi oleme juba ligi aasta aktiivselt tegutsenud. Registreeritud kasutajate arv on jõudnud 7000 inimeseni. Iga kuu esimesel kuupäeval pakume huvilistele mitmeid põnevaid tootenäidiseid, millest osa on nii uued, et ei ole veel tootmisesse ega poelettidelegi jõudnud!


Mis on teie töö juures kõige suurem väljakutse?

Kõige suurem väljakutse on olla pidevalt uuenduste keskel. Põnev on töötada uute toodetega, aidata ettevõtteid tootearendusfaasis – näiteks leiab meie kasutajaskonna seast kindlasti sobiva profiiliga kasutajad, kellele pakkuda keskkonna kaudu proovitooteid ning küsida erapooletut tagasisidet. Samal ajal saab kasvatada brändi tuntust ning luua isiklikum kontakt tuhandete kasutajatega. Töötame selle nimel, et aidata ettevõtetel täita nende soove ja eesmärke. Selleks kasutame kõiki kanaleid – sotsiaalmeedia, uudiskirjad, tootenäidiste ja flaierite jagamine jms.


Miks peaks ettevõte teie teenust kasutama?

www.testijulgelt.ee on kanal, mis aitab jõuda potentsiaalse sihtrühmani ja lisaks tutvustab toodet korraga tuhandetele inimestele veebis ning koduses keskkonnas. Erinevus tavalisest samplingust on see, et inimene avaldab ise testimiseks soovi ehk teisisõnu võtab omale vabatahtlikult kohustuse testida ja anda oma kogemusest tagasisidet.


Mida peaksid arvestama ettevõtjad, kui oma tootenäidiseid levitada soovivad?

Oluline on teha selgeks sihtgrupp, kelleni meie kaudu jõuda tahetakse. Meie andmebaas võimaldab piirata tootenäidiste tellimist vanuse, soo, elukoha ja mitmete teiste näitajate järgi ning väiksemate tiraažide korral on sihtrühma piiritlemine eriti oluline. Muidugi tuleb valmis olla ka selleks, et mõned tooted võivad väga populaarseks osutuda ning sel juhul kas piirata päevas jagatavat kogust või otsustada kiiresti kogust suurendada. Need on detailid, mis meie projektijuhi abiga alati üle vaadatakse ning millele teame tähelepanu juhtida.


Milliste ettevõtetega koostööd teete?

Testi Julgelt OÜ koostööpartneriteks on tänaseks päevaks üle 40 Eestis tegutseva kohaliku ja rahvusvahelise ettevõtte, kelle tootenäidiseid saavad www.testijulgelt.ee lehelt testimiseks tellida kõik registreeritud kasutajad. Tuntumate nimedena võib koostööpartneritest välja tuua näiteks Balsnack, Santa Maria, Garnier, Chemi-pharm, Oriflame, Henkel, Nivea, Purina, TENA jpt.


Kes on Teie kasutajad ja kuidas kasutajaks saada?

Meie kasutajad  on inimesed, kes soovivad olla kursis uute toodetega, neid esimeste hulgas proovida ning kellele on olulised läbimõeldud ostuotsused. Meie kasutajaskond on osa aktiivsest tööealisest elanikkonnast, kes teab, mida tarbib. Kusjuures liikmed jagunevad ühtlaselt üle Eesti ja peegeldavad seega hästi Eesti rahvastiku jaotust maakonniti. Kasutajaks saab end registreerida meie kodulehel ning seejärel on võimalik kohe teha ka esimene tellimus.


Millist tagasisidet olete kasutajatelt saanud?

Tore on lugeda tagasisidet, kust on näha, et inimesed tõepoolest on testimisest kasu saanud ning oleme aidanud leida uusi lemmikuid. Iga kuu korratakse, et soovitakse üha uusi ja uusi põnevaid tooteid testida. Meie testijate tagasiside aitab nii ettevõtetel toodet positsioneerida, parendada kui ka meil paremini mõista, kuidas klientide sihtgrupini jõuda.


Kas tegutsete ainult Eestis või ka väljaspool?

Seda on meilt palju küsitud! Esialgu tegutseme vaid Eesti turul, kuid võib öelda, et töö laienemise suunas tõesti käib.


Kliendid testijulgelt.ee'st
:

Purina Eesti turundusjuht Kadi Laur: "Purina üks olulisemaid turundussuundi on sampling ehk tasuta tootenäidiste jagamine. Paraku on üsna keeruline oma sihtgrupini jõuda ja teisalt on tavapärased kanalid ka suhteliselt kulukad. Testijulgelt.ee portaal pakub selles osas väga head alternatiivi mitmete eelistega: kiire ja mugav – kampaania planeerimisest teostuseni kulub vaid silmapilk, teiseks paindlik ehk sihtgrupini jõudmine väga lihtne ja võimalik on ka spetsiifilisem lähenemine sihtgrupi sees. Kolmandaks on suureks väärtuseks meie jaoks kasutajatelt saadav tagasiside ja avalikud kommentaarid, mis toimivad ka hiljem turundustoena.“

Kaubamärgi TENA esindaja SCA Hygiene Products OÜ kliendikommunikatsioonijuht Eva-Liina Lepp: "Kõige olulisemaks peaks ettevõte hindama inimese tagasisidet, kes väljapandud toote ise proovimiseks tellib. Just tema on kõige tõenäolisemalt järgmine potentsiaalne ostja. Kui tootel on midagi viga, saab sellest kiiresti teada. Kui toode on hea, on vähemalt ühe kliendi raha teie!"

 

 

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

EAS otsib välisinvesteeringute keskuse müügitoe meeskonda TURUNDUSSPETSIALISTI

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus

28. november 2018

EAS otsib oma meeskonda RAHVUSVAHELISE SEKTORITURUNDUSE PROJEKTIJUHTI

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus

30. november 2018