(Sisuturundus) Eesti juhtivad naisteajakirjad uuenevad

Naisteajakirjad Naisteleht ja Nipiraamat läbivad sel kevadel põhjaliku uuenduskuuri. Suureneb Nipiraamatu formaat, mis loob reklaamiklientidele võimaluse kuvada reklaame suuremal pinnal ja kasutada samu kujundusi paralleelselt ka Presshouse´i teistes ajakirjades Naisteleht, [digi] ja Autoleht. Kui varem oli Nipiraamat A5 formaadis, siis nüüd on ajakiri ligi A4 suuruses ehk 200x280 mm. Loe, milliseid muutusi toob kevad Naistelehele.

Eesti üks müüdumaid naiste kuukirju Nipiraamat on aprillist põhjalikult uuenemas. Suureneb Nipiraamatu formaat, mis loob reklaamiklientidele võimaluse kuvada reklaame suuremal pinnal ja kasutada samu kujundusi paralleelselt ka Presshouse´i teistes ajakirjades Naisteleht, [digi] ja Autoleht. Kui varem oli Nipiraamat A5 formaadis, siis nüüd on ajakiri ligi A4 suuruses ehk 200x280 mm.

Peale vormi uueneb ka Nipiraamatu struktuur ja sisu. Ajakirja jäävad alles mitmed senised populaarsed teemad nagu kokkamine, käsitöö, meisterdamine ning ilu- ja mood. Sealjuures lisandub mitmeid uusi teemavaldkondi nagu lapsed, tervis, kodu sisustamine ning värskendamine, mis pakuvad ka reklaamile senisest täpsemat konteksti.

Kevad tõi uued tuuled ka Eesti loetuima naiste nädalakirja Naisteleht. Aasta alguses korraldas Naisteleht küsitluse saamaks teada, mida lugejad ajakirjast arvavad ning millisena soovivad nad seda edaspidi näha. Suurt osa tehtud ettepanekutest võttis toimetus ajakirja uuendamisel ka arvesse - nii leiabki märtsist Naistelehest hulga uusi ja uuendatud rubriike. Näiteks lisandus rubriik „Lapsed“ - nimi reedab, millest see räägib. Uuenenud rubriikide seast leiab „Sina ise“ - kajastades trenni, tervise, psühholoogia teemasid ning „Nädala retseptid“ - jagades lugejale lihsalt ja kiirelt valmivaid retsepte alates pearoogadest kuni suupistede ja dessertideni. Uuenenud Naistelehes kasutatakse kvaliteetsemat paberit, mis tagab fotodele paremad värvid ja suurema kontrasti.

Lisaks kujundusele ja sisule muutus ka Naistelehe ilmumispäev: senise reede asemel jõuab värske Naisteleht müügile ja tellijateni juba neljapäeviti. Märkimist väärib ka fakt, et uuenenud Naistelehe jaemüük kasvas tervelt 30%.

Kes on Naistelehe ja Nipiraamatu lugejad?

Turu-uuringute AS-i 2013 II pa. lugejauuringu järgi on Naistelehel 59 000 ja Nipiraamatul 31 000 lugejat. Uuringu andmete põhjal on mõlema ajakirja lugejatest 80% naised ning vanuses 15 - 64 eluaastat. Kui Naistelehe lugeja otsib värsket ja huvitavat meelelahutust, siis Nipiraamatu lugeja hindab pigem sisukat lugemist ning praktilisi ja kasulikke nõuandeid, mida ajakiri oma sajal leheküljel ohtralt pakub.

Regiooniti jaotub Naistelehe ja Nipiraamatu lugejaskond suhteliselt ühtlaselt üle Eesti, tagades üleriigiliselt laia katvuse sihtrühmas.

Mõlema väljaande lugejate sotsiaalne staatus jaotub järgnevalt: 30% keskastme spetsialistid ja ametnikud, 20% on ostkustöölised, 20% pensionärid ning 16% ettevõtjad, juhid ja tippspetsialistid. Naistelehe ja Nipiraamatu lugejatest 30% elab ühepereelamus ning 60% kasutab transpordiks autot. Ligi 60% mõlema väljaande lugejatest on pere sisseostude põhiotsustajaks. Arvestades asjaolu, et Naistelehe ja Nipiraamatu tellijate kattuvus on vaid ca. 20%, jõuab teie kampaaniasõnum nende ajakirjade kaasamisel väga laia naisauditiooriumini.

Naistelehe tiraaž on 28 000 ning Nipiraamatul 24 000 eksemplari.

____________________________________________________________________________

Naistelehe ja Nipiraamatuga pakub Presshouse reklaamikliendile üleriigiliselt laia auditiooriumit nii lühiajaliste hinnakampaaniate kui ka brändikampaaniate tarbeks. Kui soovid oma reklaamisõnumi viia  90 000 lugejani, küsi pakkumist Naistelehte ja Nipiraamatusse meie projektijuhtidelt reklaam@presshouse.ee või Tel. 661 61 86.

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018