(Sisuturundus) TV3: Mis muutus aastal 2013 Eesti telemaastikul?

"Tänu mitmekülgsele ja õnnestunud programmivalikule kerkis TV3 peamises müügisihtrühmas (18-49-aastased televaatajad) liiderkanaliks kogu aasta lõikes,“ kirjutab TV3 uuringute juht Toomas Tombu.

2013. aasta oli Eesti telemaastikul mitmes mõttes murranguline ning uudsust pakkuv. Suuremate märksõnadena võib välja tuua Schibstedi tehingu Eesti Meediaga, mille käigus kodumaised ettevõtjad Kanal 2 koos sõsarkanalitega ära ostsid. Kaalukuselt vähem pole tähtis ka fakt, et 2013. aastal toimus oluline muudatus, mis erutas ühtviisi televaatajaid ja reklaamikliente - aastatepikkuse tiheda võitluse tulemusel seljatas TV3 oma peamise konkurendi, tõustes kindlaks turuliidriks nii kevad- kui ka sügishooajal. Tänu mitmekülgsele ja õnnestunud programmivalikule kerkis TV3 peamises müügisihtrühmas (18-49-aastased televaatajad) liiderkanaliks ka kogu aasta lõikes.

Piiludes programmitegijate telgitagustesse võib tõdeda, et aasta-aastalt muutub eestlastele olulisemaks kodumaiste teleproduktsioonifirmade toodang. Draamasarjade osakaal on jätkuvalt kasvutrendis ning suurimat kaasaelamist pakuvad erinevad suured teleshow’d, mida on hea jälgida kogu perega. Kuuma komeedina sulatas eelmisel aastal terve Eestimaa südamed „Su nägu kõlab tuttavalt“, mis kulmineerus ülimenuka finaaliga Saku Suurhallis. Finaalsaatele elas telerite vahendusel kaasa ligi 300 000 silmapaari, mis on viimaste aastate kommertskanalite programmi säravaim tulemus. Saate uus hooaeg on Eesti televaatajaid vaimustamas juba 2014. aasta sügishooajal.

„Sama rõõmustav kui TV3 edu on kõigi MTG kanalite vaadatavuse tõus aasta lõpuks 45 protsendini, millega meie müügimaja on kindel turuliider,“ ütles TV3 müügidirektor Algis Liblik. Libliku sõnul näitab tele üldist head seisu ka fakt, et keskmine telerivaatamisele kuluv aeg vanuserühmas 18-49 jäi mullu võrreldes 2012. aastaga sisuliselt samale tasemele - aastane langus vaid 1,5 minutit ehk 3 tunni ja 7 minutini päevas. Märkimisväärselt kõrge tarbimisaeg annab kinnitust, et televisioon kui meedium on endiselt ülitugev ning inimeste elus tähtsal kohal.

„Vaatame aastale rahulolevalt tagasi,“ kinnitab MTG Eesti juht Priit Leito, vihjates, et saabuva kevadhooaja ettevalmistused on täies hoos ning slogan „Rohkem elu, rohkem edu!“ on TV3 eelolevale aastale mõeldes enam kui asjakohane.


Loe ka:
Kanal 2: Mis toimus Eesti telemaastikul 2013?

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

OMNIVA otsib SOTSIAALMEEDIA JUHTI

Eesti Post AS

23. november 2018

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018