(Sisuturundus) Postimajas on Põhjamaade moodsaim ekraanilahendus

Kuu aega tagasi avatud endise Postimaja kaubanduskeskuses on üles seatud Põhjamaade kõige moodsam digiekraanide lahendus. Ekraanide projekti koostas ja realiseeris Sisetelevisioon OÜ.

Oktoobri lõpus uksed avanud kaubanduskeskus, mis tegutseb ajaloolises Postimaja hoones Tallinna südalinnas, on Sisetelevisiooni lipulaevaks digitaalsete reklaamilahenduste osas. Keskuse kontrolliv omanik on CA Fastigheter AB ning opereerib Catella, mille esindaja Kaia Pärnoja sõnul oli eesmärk väärikasse hoonesse luua midagi tõeliselt erilist. "Meie soov oli Postimajja teha silmapaistev ja ajast paar sammu ees olev ekraanilahendus, säilitades seejuures skandinaaviapärase minimalismi ning maja eripära arvestava hea tooni," rääkis Pärnoja. "Lahenduse loomiseks oli meil valida mitme partneri vahel, kuid valisime Sisetelevisiooni tuginendes nende ideedele ja kaasamõtlemisvõimele."

Sisetelevisioon OÜ tegevjuht Priit Pedanik kommenteeris, et tegemist on tõelise referents-projektiga: "Meie jaoks oli Postimaja ekraanipark suur väljakutse, kuna Eestis ja lähiriikides ei ole midagi sellist kunagi ehitatud. Esmased ideed tulid hoone sisekujundajatelt, meie tõime lauale tehnilise kompetentsi ning tehnoloogiast tulenevaid ideid." Sisetelevisioon jäi peale süsteemi paigaldamist ka seda opereerima ning ekraanidele reklaamiaega müüma. "Kokkuleppe kohaselt saavad reklaamikliendid läbi Sisetelevisiooni ka Postimaja ekraanidele reklaamiaega osta. Seetõttu pidasime juba planeerimisfaasis silmas ka reklaamiklientide huve," lisas Pedanik.

Postimajas on Eesti esimene kõrgekvaliteediline siseruumidesse mõeldud LED ekraan. Ekraani mõõdud on ca 3 x 3 meetrit ning see asub keskuse tuiksoonel ehk aatriumis, mida läbivad kõik maja külastavad kliendid. Lisaks on keskuse aatriumis kaheksast ekraanist koosnev pikliku kujuga videosein, mis on suurepärane pind erilahenduste jaoks. Keskuses on ka 13 suurt 55-tollist teleekraani, mille asukohad on valitud vastavalt inimeste liikumistrajektooridele.

Lisaks Postimajale laienes Sisetelevisioon ka Tallinna Lennujaama. Klientidele, kes soovivad oma sõnumeid kommunikeerida äriklientidele või Eestit külastavatele turistidele, on nüüdsest saadaval 12 hästi valitud asukohtadega digitaalset reklaamekraani.

Lisainfo:

Priit Pedanik
Sisetelevisioon OÜ
tegevjuht
50 43 115
priit.pedanik@sisetv.ee

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018