(Sisuturundus) Miks on Cosmopolitan noorte naiste lemmik?

Cosmopolitan on noorte naiste seas enimloetud ajakiri nii Eestis kui ka maailmas (globaalselt ligi 70 000 000 lugejat). Miks on Cosmopolitan noorte naiste lemmik? Lähemalt räägib Cosmpolitani peatoimetaja Mari-Liis Helvik. Arvamust avaldavad Maybelline'i ja Garnier Eesti brand manager Veronica Puhk ning dr. Hauschka brändijuht Baltikumis Ireen Reilandt.

“Cosmopolitan on oma lugejale otsekui hea sõbranna, kelle poole saab pöörduda nõuannete saamiseks; kellega võib jagada muresid ja rõõme ning sukelduda ilu- ja moemaailma; kes annab nõu, kuidas leida hea sõber ja teda hoida; kuidas avastada ja säilitada head töökohta; mida teada terviseteemadest, millest valju häälega ei räägita; kuhu pöörduda, kui garderoob vajab täiendust või milliste võtetega teha kaunis välimus veelgi kaunimaks,” räägib Cosmopolitani peatoimetaja Mari-Liis Helvik.

Kes on Cosmo lugeja?

Eestis on Cosmopolitanil 15–34–aastaste vanusegrupis 29 000 lugejat ning lugejate üldarv on 37 000 (allikas: Eesti Lugejauuringu II kv andmed). Neist 10 000 lugejat elab Tallinnas ja sama palju Lõuna-Eestis, Lääne-Eestis on Cosmopolitanil 6000 lugejat. Seega enamik lugejaid elab pealinnas (10 000 lugejat) ja ka suurlinnades (8000 lugejat) ning muudes linnades (8000 lugejat). Lugejatest 18 000 on kesk- või keskeriharidusega, 14 000 lugejat on üliõpilased ning 8000 töötab keskastmespetsialistidena.

Kuna Cosmopolitani lugejal reeglina ei ole veel olulisi pere- või finantskohustusi, jääb tal rohkem aega ja vahendeid isiklikuks kasutamiseks ning on rohkem võimalusi ajakirjas kajastatava (sh reklaamitavate toodete) järeleproovimiseks.

Cosmopolitanis oma toodet või teenust reklaamides jõuab klient suurima auditooriumini – ostujõulisema ning katsetamisele alti kuni 39-aastase naiseni.

Toetavad kanalid

Lisaks ajakirjale on Cosmopolitanil on hästi toimiv veeb cosmopolitan.ee, kus ilmuvad iga päev värsked ilu-, moe-, suhete ning seksi- ja moodsa elustiili-teemalised uudised. Cosmo Facebooki fännilehel on enam kui 13 100 fänni ning samuti ilmuvad iga päev värsked pildid Cosmopolitani telgitagustest Instagramis (cosmopolitanEE). Nutiseadmete armastajad saavad sirvida Cosmot nii Fingler.com-i vahendusel või laadides AppStore'st või GooglePlay'st alla Cosmopolitan Eesti app.

Eelarvamustest

Cosmopolitani kohta võib ka kogenud turundusinimeste seas kohata eelarvamusi. Näiteks, et Cosmot loevad vaid teismelised, kirjutatakse ainult seksist, lugusid mõeldakse välja vms. "See ei ole nii,” väidab Cosmpolitani peatoimetaja Mari-Liis Helvik. “Kui sellised kahtlused ka eksisteerivad, siis need põhinevad väärarusaamadel.” Võimalikke eelarvamusi tekitavad seksiteemad, moe- ja ilurubriigid, terviseartiklid, meesterubriik jms on tegelikult kajastatud kindla mahu ja sagedusega.

Miks on Cosmopolitan teile atraktiivseks reklaamikanaliks?

Arvamust avaldavad Maybelline'i ja Garnier Eesti brand manager Veronica Puhk ning dr. Hauschka brändijuht Baltikumis Ireen Reilandt.

Veronica Puhk: Cosmopolitani lugeja on kindlasti üks meie suurimaid sihtgruppe ja koostöö Cosmopolitaniga sujub imelihtsalt. Hindan Cosmopolitani meeskonna professionaalsust, ideid, millega nad välja tulevad, ning loomulikult nende teostamist ja abivalmidust.

Ireen Reilandt: Kindel sissetöötanud formaat ja lugejaskond ning professionaalne ja ideedele avatud tiim. Olen teinud Cosmopolitaniga koostööd Eesti väljaande ilmumise algusest ja valinud tihti erilahendusi. Taolised erilahendused on sündinud koostööna, mis on väga oluline, sest just nii on projekti vorm ja sisu väljaandega parimal võimalikul moel haakuvad ning esitatud Cosmo-tüdrukule harjumuspärases keeles.

Kuidas kirjeldate Cosmo-tüdrukut, kes on teie pakutavate toodete potentsiaalseks kliendiks?

Veronica Puhk: Noor neiu, kelle meeldib enda eest hoolitseda. Teda huvitavad viimased ilu-uudised ja ta on valmis testima uusi tooteid, katsetama uute soengute ja jumestustega. Tema igapäeva-aksessuaariks on uus küünevärv ja kui tal on boyfriend, siis ta teab, mis tooted ka poisile sobivad.

Ireen Reilandt: Cosmo-tüdruku jaoks on oluline tervislik elustiil – liikumine, toit – ja ka kosmeetika. Ta tahab olla kursis kosmeetikamaailma trendide ja ilu-uudistega. Samas pole huvi pelgalt pealiskaudne. Tänapäeva noortele naistele meeldib teha teadlikke valikuid, mis eeldab põhjalikumat teavet uute toodete taustast ja sisust. Uudiste külluses hindab meie klient kasutajatepoolseid kommentaare ja soovitusi, samuti on väga oluline brändi kvaliteet ja aastakümnetepikkune kogemus selles valdkonnas.

Mis teile isiklikult Cosmopolitani juures meeldib?

Veronica Puhk: Armastan Cosmo vallatut kirjaviisi ja trenditaju. Ajakiri on täis teemasid, mida mujalt eriti lugeda ei saa, seal on ka kõik vajalik info viimase hooaja trendidest, ilu-uudistest ja loomulikult suhetest.

Ireen Reilandt: Aktuaalsus ja hea tasakaal erinevate teemade vahel, mis on noore naise elus olulised. Ja mitte ainult noore naise elus. Olgem ausad, Cosmopolitani unustab end teinekord lugema nii ema kui ka elukaaslane. Professionaalina köidab mind väga rahvusvahelise formaadi areng – Cosmo kohanemisvõime on tähelepanuväärne. Mitukümmend aastat ja mitukümmend riiki ning ikka jätkuvalt absoluutselt ajaga kaasas käiv ning ilmumiskoha naiste huvidele ja ootustele vastav.

 

 

Tegemist on content marketingi ehk reklaamartikliga, mille avaldamist toetas Cosmopolitan.

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018