(Sisuturundus) SmartPOST tuleb turundajatele tarbijamängude korraldamisel appi

Turunduse, eriti aga tarbijamängudega tegelevad ettevõtted puutuvad tihti kokku suure peavaluga, kui kampaania läbi saab - auhindade loosimine, nende komplekteerimine ja pakkimine ning transpordi tellimine. Itella SmartPOST pakub turundajatele lahendust - ettevõte integreerib oma kampaanialehele SmartPOST´i ostukorvimooduli, kampaanias osalevad kliendid registreerivad end kampaanialehel ja valivad rippmenüüst, millisest pakiautomaadist nad sooviksid oma auhinna kätte saada. Lähemalt räägib Itella SmartPOST OÜ tegevjuht Risto Eelmaa.

Turunduse, eriti aga tarbijamängudega tegelevad ettevõtted puutuvad tihti kokku suure peavaluga, kui kampaania läbi saab - auhindade loosimine, nende komplekteerimine ja pakkimine ning transpordi tellimine. Lisaks käib osa võitjaid kontoris kohapeal oma auhinda kätte saamas. Tihti on kampaaniajärgselt kontoris korralik tohuvabohu ja kaos ning firma sekretär või turundusosakond on pikalt koormatud tegevusega, mis ei ole nende põhitegevus.

Itella SmartPOST pakub siinkohal suurepärase lahenduse - ettevõte integreerib oma kampaanialehele SmartPOST´i ostukorvimooduli, kampaanias osalevad kliendid registreerivad end kampaanialehel ja valivad rippmenüüst, millisest pakiautomaadist nad sooviksid oma auhinna kätte saada, juhul kui nad võidavad.


Lähemalt räägib Itella SmartPOST OÜ tegevjuht Risto Eelmaa:

Kui kampaania läbi saab, korraldab ettevõte loosimise, edastab meile faili võitjate andmete ning auhindadega. Auhinnad saabuvad kokkulepitud ajal SmartPOSTi terminali, kus meie personal komplekteerib, pakib, sildistab auhinnad ning järgmisel päeval on kõikidel auhinnavõitjatel auhinnad käes.

Senise vähemalt paarinädalase või mõnekuulise kaose asemel kontoris saavad ettevõtted kahe päevaga kõik kampaaniaauhinnad muretult saajateni toimetada ning keskenduda oma põhitegevusele.


Kes seda teenust juba kasutanud on?

Oleme selliseid kampaaniaid juba mitmete ettevõtetega läbi viinud, suurim neist on Saku Õlletehas.


Kuidas see teenus veebis välja näeb?

Ostukorvimoodul näeb välja selline, nagu igas veebipoes, kus klient valib rippmenüüst endale sobiva pakiautomaadi. Senised kogemused kinnitavad, et klientide jaoks, kes tarbijamänge korraldavad, läheb elu kõvasti kergemaks.


Kuidas rakendus sündis?

Meie äris on suvi madalhooaeg. Kui hakkasime mõtlema, et millega kliendid suvel tegelevad ning millega annaks pakimahtusid elavdada, jõudsime tarbijamängudeni, mis mõnedele ettevõtetele on paratamatus ning teistpidi suur töökoorem. Itella SmartPOSTil on suur kogemus koostööst e-kaupmeestega, mida kinnitab iga tegevusaastaga kasvatatud turuosa. Tänaseks päevaks on SmartPOSTi käes eraisikute väljastuspunktidest kättesaadavate postipakkide turust juba 43% . Selline turuosa on saavutatud raske töö ning kvaliteetse ja usaldusväärse teenuse abil. Püüame sama oskusteavet ja kvaliteeti rakendada uues turunišis.


Millise suuruse ja kaaluga peab SmartPOSTi kaudu auhinda teele pannes arvestama? Ilmselt ei saa nii võitjale kasti jäätist ega rollerit saata? :)

SmartPOST pakiautomaadiga saab saata tooteid, mille maksimummõõdud ei ületa 60x60x60 cm ning kaal max 25 kg. Olgem ausad – suuri auhindasid jagatakse üksikuid ja need on eesmärk üldjuhul ikka inimesele silmast-silma ning pidulikult üle anda. Meie räägime aga mahukaupadest, kus on vaja sadu või tuhandeid auhindasid klientidele kätte toimetada.

Jäätist meiega tõepoolest kätte toimetada ei saa, aga siinkohal on paslik rõhutada, et kõik SmartPOST pakiautomaadid asuvad kaubanduskeskuste sisepindadel, kus on aastaringselt stabiilsed tingimused. Seega ei pea SmartPOST kliendid kunagi muretsema sellepärast, et nende saadetis talvel külmuks, suvel kuuma- või sügisel niiskuskahjustuse saaks. Samuti ei ole karta meie automaatide puhul vandalismi või pakiautomaati sissemurdmist. Seega on meie teenus aastaringselt kvaliteetne ja usaldusväärne.


Kuidas seadus praegu tarbijamänge reguleerib? Mida turundaja peaks neid korraldades silmas pidama?

Eks firmad ise teavad kõige paremini enda tooteid puudutavat seadusandlust. Suvele vastu minnes, nii kahju kui see ka ei ole, siis näiteks õlut või siidrit auhindadena jagada ei saa. Seadus ütleb, et alkoholi ei saa tarbijamängu auhindadena jagada.


Kas smartposti teenust on sobilik kasutada ka B2B valdkonnas? Vvõi peaks ikka ise kohale minema kingitust üle andma?

B2B valdkonnas on meil väga palju kliente. Eks see sõltub paljuski ettevõtte tegevusalast või konkreetsest vajadusest. Näiteks on tänapäeval palju selliseid ettevõtteid, kelle kontor on seal, kus parasjagu oma laptopiga ollakse. Sellisel juhul eelistatakse tellida oma saadetis kodupoes asuvasse pakiautomaati, selle asemel, et enda ja kulleri liikumistrajektoore ühildades kuidagimoodi oma pakk kätte saada.

SmartPOSTi teenust kasutatakse ka ärikingituste kättetoimetamiseks. Kaasaegsemaid tehnoloogiaid ja tooteid pakkuvad ettevõtted, turundusagentuurid jt püüavad ka siinkohal olla originaalsed ja uuendusmeelsed. Siinjuures sobib SmartPOST teenus suurepäraselt koostööpartneriks.

SmartPOSTil on ka endal väga palju olulisi koostööpartnereid ning loomulikult eelistaksin kõikidele kingitused silmast-silma üle anda, aga see ei ole lihtsalt reaalne. Kliente, keda meeles pidada on ikka rohkem, kui füüsiliselt läbi jõuan käia. Leian, et siinkohal on SmartPOST teenus igati paslik viis kinkide edastamiseks. Seda enam, et paki saabumisteatega SMS-i teel, kaasneb inimestel positiivne ootusärevus, mis päädib meeldiva üllatusega pakki avades.


Kellega huvi korral ühendust võtta?

Küsimuste või huvi korral võib pöörduda meie poole kirjutades info@smartpost.ee või helistades telefonil  435 4540. Kuulame kliendi soovid ja vajadused ära ning pakume sobiva lahenduse.

Vaata ka SmartPOSTi tutvustavat videot.

 

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Rahva Raamat otsib HULGIMÜÜGI TURUNDUSJUHTI

Rahva Raamat AS

02. märts 2018

BORG otsib TEGEVJUHTI

BORG OÜ

02. aprill 2018