(Sisuturundus) Auto kui reklaamikanal

Põhjuseid, miks lasta auto üle kiletada, on mitmeid: soov eristuda, rõhutada oma isikupära, kujundada ettevõtte identiteeti, reklaamida tooteid jne. 16. mail kell 16.00 saad tulla Topautosse vaatama, kuidas disainitakse omanäolised autod ülekiletamiskilede ning prinditud reklaamkile abil.


Põhjuseid, miks lasta auto üle kiletada, on mitmeid: soov eristuda, rõhutada oma isikupära, kujundada ettevõtte identiteeti, reklaamida tooteid jne. Lisaks sellele on ülekiletatud masinal ka praktilisi eeliseid – kile kaitseb auto värvipinda.

Ringi liikuv või ka lihtsalt parklas seisev auto on ettevõtte jaoks odavaim ja silmapaistvaim reklaamikanal. Seda nii tänu oma mobiilsusele kui ka uudsusele – tõeliselt põnevaks disainitud autosid on meie linnapildis siiski veel vähe. Pea igal firmasõidukil näed kusagil tagaosal ettevõtte kodulehele viitavat kleebist. Kuigi kaasliikleja võib ka seda tähele panna, ei ole see kindlasti auto kui reklaamikanali efektiivne kasutamine. Autoreklaamil on erinevad, vaataja positsioonist sõltuvad tasandid, mis kõik võiksid olla esindatud. Esmalt peaks auto tervikuna tähelepanu äratama.

Kindlasti pole vähemoluline ka fakt, et autol oleva reklaami eest ei pea maksma reklaamimaksu. Eesti Politsei, Elioni ja Tallink Takso autod on ühed tuntumad ja tänavapildis enim silma paistvad ülekiletatud sõidukid.

Tule vaatama, kuidas autot disainida ja milliseid materjale kasutada. Loe 16.05 toimuva sündmuse kohta lähemalt…

Autod on Antalise ja Topauto jaoks disaininud Marko Ausma, kellelt saad ka kohapeal kujundamise kohta nõu küsida. Materjale tutvustavad Antalise reklaamkilede spetsialistid. Autod kiletavad koolituse raames Eesti reklaamitootjad Avery kiletamisspetsialisti juhendamisel.

Kilega annad oma autole unikaalse tooni – soodsalt

Enamasti soetatakse uus auto liisinguga, mille periood on 3–5 aastat. Liisingu lõppedes tuleb auto müüjale tagastada või välja osta ja sageli liigub see masin siis kohe järelturule. Miks on kasulik auto liisinguperioodiks üle kiletada? Esiteks saab klient valida vabalt auto värvi. Tihti on automudeli värvivalik piiratud või on automüüja oma lattu tellinud vaid teatud värvi sõidukeid. Sageli sisaldub auto baashinnas vaid paar põhitooni (nt valge, punane) ja metallikvärvi eest tuleb juurde maksta 300–700 eurot. Ülekiletamine võimaldab valida soodsaima müüjapoolse värvilahenduse ja katta auto oma lemmikvärvi kilega, mille maksumus jääb samassse suurusjärku metallikvärviga. Samuti on ülekiletamine parim lahendus ühtse korporatiivvärvides autopargi loomiseks.

Kile kaitseb Sinu autot

Halva õnne korral võib ka vaid aastavanuse auto värvkate välja näha kulunud ja kriibitud. Proovige leida turult autot, millel puuduvad kivitäkked kapotil, oksakriimud ustel või parklates saadud kahjustused külgedel. Kattes need pinnad kilega, kaitsed autot kõigi eelpoolnimetatud kahjude eest ja lisaks säilib auto esialgne toon. Kahjustamata originaalvärv suurendab auto järelturuväärtust. Liisinguperioodi lõppedes tuleb üldjuhul auto kasutajal välised kahjud likvideerida ja need kulud ulatuvad tavaliselt 200–500 euroni. Auto kilega katmine vähendab selle väljamineku tõenäosust märgatavalt.

Avery kiled Antalisest – suurim värvivalik ja põnevad pinnaviimistluste imitatsioonid

Antalis tõi 2011. aasta lõpus turule Avery Supreme Wrapping Film autode ülekiletamiskile ja nüüdseks on see kogu värvivalikus saadaval meie edasimüüjate juures. Kokku on sortimendis 50 erinevat värvitooni: tavavärvid, metallikvärvid, matid toonid ning harjatud pinna ja süsinikkiu imitatsiooniga kiled. Lisaks on seda materjali võimalik tellida ka spetsiaalses värvitoonis, seega leiab iga klient endale õiget värvi kile.

Avery Supreme Wrapping Film – spetsiaalne kile autode ülekiletamiseks

  • Valikus 50 värvitooni
  • Eritooni tellimise võimalus
  • Pikk eluiga – kuni 12 aastat
  • Kergesti eemaldatav kogu eluea jooksul

Lisainfo saamiseks pöödu julgesti Antalise reklaammaterjalide osakonda:

Mart Orav
Reklaammaterjalide müügijuht
Mart.orav@antalis.ee 
Tel. 53 488 024
www.antalis.ee

Uudise avaldamist toetas: Antalis

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BORG otsib TEGEVJUHTI

BORG OÜ

02. aprill 2018

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018