Cherry: 5 nõuannet edukaks voucherikampaaniaks

Viimastel päevadel on turundus- ja müügiproffide seas laineid löönud Ekke Lainsalu blogipostitus, mis tõi elava diskussiooni kaasa ka Peep Laja Facebooki lehel. Järgnevad Cherry turundusjuhi Martin Kõiva mõtteterad samal teemal.

Ekke toob postituses välja tõsiasja, et paljud teenindusettevõtted ei adu voucherikampaaniate tegemise peamist mõtet, milleks on eelkõige turundus ning uutele klientidele oma teenuse katsetamiseks soodsa võimaluse andmine. Ent kuidas tagada pikaajaline efekt ning pöörata uudishimulikud katsetajad püsiklientideks ja müügiks?

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • Annika Matson, Martin Kõiva

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

OMNIVA otsib SOTSIAALMEEDIA JUHTI

Eesti Post AS

23. november 2018

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018