21. märts 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Patrik Kupenko: Kuidas oma toodet müüa?

Masujärgselt on tunda üleüldist suurenenud huvi erilahenduste kasutamiseks. Üks võimalus aktiivsele turundajale on product placement.

Kuigi meediakanalite sõnul ulatub tootepaigutuste osa reklaamikäibest vaid kuni 1%-ni, pööratakse sellele järjest enam tähelepanu. Seda kinnitab ka tõsiasi, et sponsorluste kõrval otsivad telekanalid, vähemalt suurematele projektidele, juba kohustuslikus korras ka tootepaigutuste kliente. Kuid TV ei ole ainus meedia, mis tootepaigutuse arvel näeb  võimalust reklaamimahu kasvatamiseks.

Tootepaigutus kui reklaamivorm on alguse saanud raamatutest

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700