Patrik Kupenko: Kuidas oma toodet müüa?

Masujärgselt on tunda üleüldist suurenenud huvi erilahenduste kasutamiseks. Üks võimalus aktiivsele turundajale on product placement.

Kuigi meediakanalite sõnul ulatub tootepaigutuste osa reklaamikäibest vaid kuni 1%-ni, pööratakse sellele järjest enam tähelepanu. Seda kinnitab ka tõsiasi, et sponsorluste kõrval otsivad telekanalid, vähemalt suurematele projektidele, juba kohustuslikus korras ka tootepaigutuste kliente. Kuid TV ei ole ainus meedia, mis tootepaigutuse arvel näeb  võimalust reklaamimahu kasvatamiseks.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • Annika Matson, Patrik Kupenko

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018