Nagu igal taolisel konverentsil, oli ka Passwordil lugu sama: ootus oli, et väljakäidud kopsaka rahasumma eest saaks ka väärilist sisu, kas siis teadmisi või meelelahutust, pigem aga ikka esimest, sest nii tasub investeering end tegelikult ka ära. Vähemalt ratsionaalses plaanis. Teada oli ka see, et kas ma lahkun sealt rahulolevalt või kripeldustindega, sõltub igast üksikust esinejast, tema karismaatilisusest, võimest oma sõnum pärale viia.
Avaesineja, Virgin Airline-si üks esimestest kaastöölistest Richard Bransoni kõrval, Alex Hunter, oli kindlasi esinejate tippklassist. Mõtestatud juttu saatsid lakoonilises stiilis esitlusslaidid, mis olid iseäranis kiiduväärt. Kuigi Alex kordas üle ka palju leierdatut – kommunikatsioon on muutunud kahesuunaliseks, lojaalne klient on tähtis ja et sotsiaalmeedias tahab inimene suhelda teise inimese, mitte ettevõttega – oli tema põhisõnum minu arvates väga ajakohane: mõelge oma tootele, sellele, kuidas see vastab tarbija ootustele, kasutage lihtsaid viise („share“ nuppu näiteks), et viia oma sõnum edasi ja taeva päralt – olge mängulised!